Witajcie Wszystkie Piękne Kobietki! ❤

Z okazji naszego święta, chciałam wrzucić coś ciekawego... Niestety przeziębienie mnie pokonało i ledwo żyję!

Zero mycia, zero prania, zero szycia, gotowania. Dziś Dzień Kobiet, drogie panie, tysiąc kwiatów na śniadanie. A od jutra do roboty, resztę dnia świętują chłopy...

A ja dziś pranie musiałam robić... :/ ha ha!

Mam nadzieję, że miałyście wyjątkowy dzień, a radości, zdrowia, spełniania marzeń i dużo miłości, życzę Wam na CAAAAŁY rok! ❤

Jaki jest Wasz wymarzony prezent na Dzień Kobiet?

Ja ostatnio zakochałam się w...
Mikserze stojącym SMEG z kolekcji Dolce & Gabbana "Sicily Is My Love":




W kolekcji jest więcej urządzeń kuchennych:







Dla własnego komfortu psychicznego - nie sprawdzałam cen. Oczywiście nie planuję zakupu mixera Dolce & Gabbana... ha ha! Bez tego zakup dobrej jakości sprzętu to koszt kilkuset euro. 
Muszę jednak przyznać, że pomysł takich artystycznych robotów kuchennych bardzo mi się spodobał! ❤

⃟⃟⃟

Jak widzicie blog przeszedł "generalny remont".
Jak Wam się ta zamiana podoba?

⃟⃟⃟

W związku z tym, że nie mam ani sesji, ani przepisu to pokażę Wam mój makijaż.
Nie jestem ekspertem w tej kategorii, więc nie bądźcie surowe w ocenie!
Od dłuższego czasu jestem zakochana w paletce Makeup Revolution Fortune Favours The Bave:
Świetnie dobrane kolory, bardzo dobrze napigmentowane i trwałe. Do tego można je dostać w korzystnej cenie!






Trzymajcie się cieplutko!
Idę dalej ledwie żyć, ale przynajmniej mam spaghetti! ❤

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia,super nowy wyglad!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga bardzo in plus, tak samo ten mikser...też nie sprawdzam ile kosztuje;)))
    Wszystkiego najlepszego;D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego sie po D&G nie spodziewałam :-) Wspaniale wyglądasz w tym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikser jest boski :D Gotowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super są te sprzęty! Nie widziałam ich jeszcze. Muszę to obczaić!

    Makijaż też fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ bym chciała mieć taki toster, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem u Ciebie pierwszy raz :) Sprzęty marzenie :) Miło Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń